#Motxilla2019

AQUEST ESTIU LES TEVES ACCIONS PODEN CREAR NOVES OPORTUNITATS:
fes un donatiu i col·labora amb les nostres activitats de lleure educatiu!

aconseguits

Donants

Falten

Col·labora

Ja tens totes les activitats planificades per aquest estiu? Un viatge familiar, un dia de platja amb els cosins de León, estada al poble per visitar l'àvia, inscripció de la Joana al campus de futbol, inscripció d'en Pau al casalet de setembre... Des de la Fundació Salut Alta t'animem a sumar una nova activitat al teu llistat: fer una aportació per les colònies o l'acampada dels infants i adolescents de la Salut Alta.

I és que per poder oferir una oportunitat de lleure educatiu de qualitat a 100 infants i adolescents del barri, aquest any augmentarem dies d’activitat i el nombre de participants a les colònies. I per fer-ho, necessitem un cop de mà.

Fins al 15 de juliol t'animem a invertir un petit percentatge del teu pressupost d'estiu per col·laborar amb la #Motxilla2019. Sabem que aconseguir 7.500€ és un repte gran, però la il·lusió de tirar endavant les activitats d'estiu encara ho és més! VULL COL·LABORAR

El dret a l’educació en el lleure

Tot i ser un dret per a tots els infants, no tots tenen les mateixes oportunitats de gaudir-lo. Això passa a molts nens, nenes i adolescents a qui acompanyem cada tarda a la Fundació, que quan arriba l’estiu, no tenen opcions de lleure on participar.

Com a Fundació creiem en el potencial del lleure com a eina d’empoderament i creixement personal. De fet, com recentment ha publicat l’Aliança Educació 360 i els principals moviments del lleure educatiu catalans, en una setmana de colònies són moltes les competències personals que es treballen. Recollides a "Competències per a la vida en el lleure educatiu, trobem que vivint una experiència de lleure educatiu s’adquireix un aprenentatge al llarg de la vida, es posa en pràctica l’autogestió, l’ús interactiu d’eines i recursos diversos, així com es treballa la interacció amb els altres i el món, i la transdisciplinarietat i multialfabetització a través de diverses activitats.

A més, les conclusions de l'estudi publicat per la Fundació Pere Tarrés i la Facultat d'Educació i Treball Social de la Universitat Ramon Llull (URL) afirmen que “el lleure millora les competències educatives i professionals dels participants, contribuint a trencar el cercle de pobresa”.

És per això que trobem tan important que, en un context com el de La Salut Alta, els infants i adolescents puguin participar durant uns dies en activitats de lleure com són els casals, les colònies o l’acampada. I no som els únics que ho defensem. Famílies, professorat, treballadores socials… són molts els agents que intervenim en els processos educatius d’aquests nens i nenes i, des de l'experiència, constatem que tres mesos a casa no són recomanables per a cap infant.

Ja ho deia Mercè Castellà, exdirectora de l’escola Antoni Botey de Llefià quan li preguntàvem què demanaria a l’Administració: “Demanaria activitats de lleure: casals d’estiu, esplai, cau… Que sigui tan difícil accedir al lleure no ho entenc.”

Referències:

Alguns mitjans ja n'han fet ressò. Gràcies!

Alhora, si creus en la causa, agrairem el ressò que puguis fer de la campanya entre les persones del teu entorn.

En aquest apartat s'aniran afegint les notícies i imatges relacionades amb les activitats d'estiu!

Comença la recta final

La #Motxilla2019 ha arrencat amb molta força i gràcies a més de 40 donants ja hem arribat al 60% del repte! A més, 40 infants han arribat a Viladrau per gaudir d'una setmana de colònies; 20 adolescents estan ultimant els preparatius per l'acampada i tenim 15 persones voluntàries que estan a punt per acompanyar a 60 nens i nenes al Casal d'Estiu …

#Motxilla2019: un donatiu per les activitats d'estiu

Un any més arriba la campanya de microdonacions econòmiques per finançar una part de les activitats d’estiu que organitzem per a 100 infants i adolescents del barri. Un repte econòmic que arriba als 7.500€ «Sabem que l’objectiu és alt però davant les situacions que viuen les famílies del barri ens hem vist amb la necessitat d’augmentar un dia d …

Col·labora amb les activitats d'estiu de la Fundació fent una aportació econòmica:

• a través de la pàgina web
  • a través del compte ES52 2100-0463-81-0200082746
  • NOVETAT: també pots fer el donatiu a través de Bizum amb el codi 33399Tingues present que per obtenir el certificat fiscal del donatiu ens hauràs d'enviar un correu electrònic per identificar la teva donació (gestio@fundaciolasalutalta.org).

AMB  EL SUPORT DE

DGAIA
AjuntamentBadalona
LaCaixa
Probitas

I LA COL·LABORACIÓ DE

Aquestes entitats col·laboren amb la #Motxilla2019 promovent la campanya i oferint a les famílies que, en les inscripcions a les activitats d’estiu, puguin aportar un petit percentatge a la Salut Alta.

Contacta amb nosaltres per ser una entitat col·laboradora!