Finançadors

Volem agrair especialment a totes aquelles entitats i persones que col·laboren amb nosaltres, sigui econòmicament o bé participant en alguna de les nostres activitats de manera desinteressada.

Administració pública:

Amb el finançament de:

El  2017 també han col·laborat amb nosaltres:

Agència de Comunicació Social, Amenities Pack, AMPA Escola del Clot, Argra Trading SL, Associació d’Antics Alumnes del Institut Químic de Sarrià, Ayudar Jugando, BABU, Badiu Jove, Banc de recursos, Capella Sant Joan Baptista, Casal Loiola, Comunitat Cristiana de Sant Ignasi, Congregació Jesús Maria - Badalona, Cryptshow, DONO, E.E.Coma, ESADE Alumni, Escola Alexandre Galí, Escola Jesuïtes El Clot, Escola Josep Carner, Escola Mary Ward Badalona, Escola Jesuïtes Sarrià - Sant Ignasi, Escuela Europea de Coaching, FEDAIA, Fundació Ateneu Sant Roc, Fundació Carles Blanch, Fundació Equilibri Fundació Jesuïtes Educació, Fundació La Vinya, Fundació Migra Studium, Fundació Real Dreams, Intersport Maresme, Jugar i Jugar, La Confederació, Llet Nostra Alimentària SL, Pla de Desenvolupament Comunitari La Salut-Llefià, Port de Badalona, Salting Badalona, Universitat Pompeu Fabra Solidària, Universitat Ramon Llull – Pere Tarrés, Wapsi.org, Wongo.

Col·laboradors en actes o activitats especials:

Associació Comerciants La Salut Alta, Bar Parada, Cacaolat, Caldo Aneto, Carns Damià, Ciclos La Salut, Club Joventut Badalona, Club Orientació Badalona, Discogràfica Picap, Duet Sports Màgic Badalona, Gecolem, Grupo Anaya, La Sargantana, Llet Nostra, Subministros Hospitalarios, Tusgsal, Xiula.