Equip

L'equip de professionals de la Fundació és qui tira endavant els projectes i la gestió per assolir la missió de l'entitat. Aquest curs l'equip està format per:

Anna Martínez Fernàndez

Directora
La formació en comunicació audiovisual i les experiències d’educació en el lleure em van permetre formar part de l'equip l'abril del 2015 com a responsable de comunicació. Des d’aleshores, he anat incorporant encàrrecs d’intervenció socioeducativa, de captació de fons i de gestió de voluntariat. Aquest curs faig un pas més i amplio la mirada assumint la direcció de la Fundació. Un repte que inicio amb compromís de servei, ganes d'aprendre, de construir comunitat i de transformar una realitat del barri a través de les petites accions del dia a dia!
Lola Ballesteros Moray

Responsable de l'Àrea d'Acció Socioeducativa
Apassionada de l'acompanyament des de l'acció educativa, porto set anys en la fundació acompanyant els nens i les famílies del nostre barri, enguany inicio una altra responsabilitat, acompanyar els equips dels diferents projectes per seguir donant qualitat i sentit al que fem i que som. Com diu un proverbi "Si caminem sols arribarem més ràpid, si caminem junts arribarem més lluny".
OlgaValsells1
OlgaValsells2

Olga Valsells Goula

Responsable de Gestió i adjunta a la Direcció
Sóc a la Salut Alta amb la il·lusió de posar al servei de la Fundació el meu doble itinerari d’empresària i d’educadora social. Col·laboro en la sostenibilitat de la Fundació, especialment en temes de captació de fons i de suport a l'organització interna i la direcció. M’agrada donar raó del què fem i convidar als ens públics, empreses o entitats amb recursos a col·laborar amb nosaltres per construir una societat més cohesionada i justa.
Núria Pané López

Responsable de l'Àrea Comunitària i Voluntariat
Després de quatre cursos i mig a A100, em graduo i passo a emprendre el repte de l'Àrea Comunitària. Trobaré molt a faltar les i els adolescents, però emprenc aquest nou camí amb molta il·lusió i ganes de poder teixir una xarxa al barri, juntament amb centres educatius, altres entitats, l'espai públic... en la qual poder compartir la nostra missió i els nostres valors.
Ah! I també sóc la nova responsable del voluntariat de l'entitat! Així que si tens inquietuds socials i vols aportar el teu gra de sorra per fer d'aquesta una societat més justa, ens trobem!
Lidia Solé Vivancos

Acollida i Secretaria
Sóc la Lidia, "la secre" de la Fundació des de gener de 2013. Alguns de vosaltres ja em coneixeu i els que no, us convido a visitar-nos i així podreu conèixer-me! Em sento molt afortunada de treballar, la feina m'agrada molt i em resulta plenament enriquidor, a nivell personal i professional, pertànyer a la institució. Per a mi, el moment més especial del dia és quan entren els nens i les famílies per la porta i aquí estic jo per donar la benvinguda i ajudar-los en el que sigui necessari.
Míriam Ibáñez Arroyo

Comunicació
Sóc periodista de professió i m'he apropat al sector a través del voluntariat, el lleure educatiu i la comunicació social. M'incorporo a la Fundació Salut Alta per créixer tant en l'àmbit professional com personal.
Crec en la comunicació que posa la mirada en els drets humans, que empodera i fa d'altaveu.
Des de la Fundació treballaré per comunicar la tasca que realitzem a l'entitat i donar visibilitat als infants, adolescents i famílies de la Salut Alta.
Txell Vilaclara Verdú

Coordinadora i educadora del Centre Obert
El que em fa més feliç d'aquesta feina és compartir amb els infants i famílies la transformació personal que cadascú va fent, inclosa jo mateixa!
En aquest context el camí a vegades no és fàcil i hi ha força obstacles, però sento que tinc el privilegi d'anar oferint llavors amb el desig que puguin transformar la mirada i generar un futur més just pel barri.
Maite Camacho Herrero

Educadora del Centre Obert
Educadora en cos, ànima i ment del centre obert. Creativa en cada espai d’aprenentatge, inventora de grans històries que fan creure en l'impossible, sensible en cada llàgrima i promotora d’abraçades infinites. Feliç de veure els somriures dels nens cada tarda, de compartir moments, de ser part de la seva vida i de poder viure amb ells l’alegria d’existir.
MarinaCot1
MarinaCot2

Marina Cot Garcia

Educadora del Centre Obert
Un cop acabat el grau d'Educació Social, vinc amb moltes ganes de poder aportar la meva manera de fer i tot allò que he après, per seguir creixent tant a nivell professional com personal. Estic molt contenta de tenir l'oportunitat de conèixer i treballar en el barri de la Salut, amb els infants i les famílies.
Alba González Olivares

Coordinadora i Educadora d'ApreniJoc
Crec en l'educació perquè penso que és el mètode que condueix a les persones a crear consciència sobre elles mateixes i el seu entorn.
Com a Educadora pretenc ser els ulls que coneguin i respectin la identitat de les persones, i així acompanyar-les a formar part d'aquesta societat, la qual ens pertany a tots i totes.
Arribo amb moltes ganes de transmetre, conèixer i formar part del barri de La Salut Alta!
Isabel López Egea

Educadora d'ApreniJoc
Durant molts anys he estat animadora i responsable de centre al MIJAC, monitora de lleure i vetlladora a diferents escoles. Des de l’octubre de 2010 he tingut l’oportunitat de fer-ho a la Fundació Salut Alta, que em va obrir les seves portes i em va acollir. A través de FAR, he acompanyat a dones del barri amb ganes d'aprendre, agraïdes i treballadores. I des d'ApreniJoc estic gaudint d'estar amb infants espontanis, actius i curiosos. Tot plegat una tasca molt enriquidora!
Mar Tusell Orovio

Educadora d'ApreniJoc i FAR
Les lletres sempre m’han apassionat, i part de mi segueix alimentant-se de literatura infantil i juvenil. Tenir l’oportunitat de formar part de la Fundació m’ha fet trepitjar fort i replantejar-me com vull viure, com a persona i com a futura educadora social. ApreniJoc em fa pensar que és una sort compartir cada tarda amb infants, voluntaris i companys d’equip. A FAR coordino un grup de conversa en castellà dos matins, per tal empoderar les dones a nivell d’expressió oral i ajudar-les a establir processos de comunicació fluïda amb les persones del seu entorn. Son matins de riquesa cultural al barri, on aprenem de manera recíproca.
Xavier Pérez Miguel

Coordinador i Educador d'A100
Sóc educador social entusiasta, ja fa molts anys que acompanyo a infants, joves i famílies.
Aquest curs arribo a la Fundació amb moltes ganes de seguir aprenent i creixent.
Coordino el projecte A100, on espero que amb esforç, alegria i somriures, construïm el futur dels joves i les joves del barri.
MeriPelfort1
MeriPelfort2

Meri Pelfort Carne

Educadora d'A100
Sempre vinculada amb el món educatiu, m'he format com a educadora social i com a mestra d'educació infantil. Ser un cul inquiet i apassionada de l'aprenentatge m'ha portat a descobrir altres indrets on he après altres maneres d'ensenyar, d'educar i sobretot, d'acompanyar. Encantada de formar part d'aquest gran equip i d'aquest gran projecte!
Eli Riego Sánchez

Educadora d'A100
Sóc Educadora Social i aquest serà el meu primer any acompanyant als joves del projecte A100. Tinc moltes ganes de trobar-me en aquesta nova etapa, ja que vaig estar com alumna en pràctiques fa uns anys al mateix projecte i tornar ara de manera professional és tot un luxe i un repte.
El món social sempre ha sigut la meva passió i poder acompanyar als adolescents en la seva etapa de creixement és una gran oportunitat per aprendre i experimentar conjuntament. Encantada de formar part d'aquest projecte en la meva ciutat!
Montse Corbera Hernández

Educadora
Enguany acompanyo un grupet a l’espai d’aprenentatge d’A100 i un altre del Centre Obert. Tant amb els deures dels joves com amb les activitats d’aprenentatge dels petits, sovint aprenem i fem descobriments junts.
Per altra banda també em dedico a fer tasques de gestió, amb excels, llistes i documents per tal de tenir organitzada i actualitzada la informació necessària per a alguna subvenció.
Ionan Areses Manrique

Ion Ander Areses Manrique

Tècnic d'Educació per a la ciutadania global
Em dic Ionan, vaig néixer a Donosti. Des de molt jove vaig sentir les ganes d'obrir-me al món i conèixer altres realitats. Fa uns 15 anys que treballo en organitzacions del Tercer Sector a països com el Perú, Guatemala i Mèxic. També he treballat a casa en àmbits com el de l'Educació per a la Transformació Social (EpTS) o la comunicació.
Estic molt il·lusionat amb la meva nova etapa professional a la Fundació i a Educo com a tècnic d'EpTS poder contribuir des del local a la construcció d'una societat més igualitària i justa i poder aportar una mirada global al meravellós treball que es fa a la Salut Alta.
Luisa Alonso Pérez

Treballadora familiar
Ara ja fa uns anys que col·laboro amb la Fundació dinamitzant "El Niu" l’espai infantil de 0-3 anys de FAR i, alhora, sempre participo a les diferents activitats i esdeveniments de l’entitat amb moltes ganes!
Adrià Puente Sabater

Psicòleg
Sóc l’Adrià, psicòleg i terapeuta familiar que des de l’any 2013 està treballant a la Fundació Salut Alta acompanyant a famílies, joves, nens i nenes en diferents espais psicoterapèutics. La meva funció és compartir un espai de seguretat amb totes aquelles persones que en algun moment ho necessiten per fortificar les seves relacions més significatives. Actualment també sóc un dels professionals dinamitzadors de l’espai Arrel.
Mercedes Jiménez Rojas

Neteja

Volem ser un equip format, capaç, creatiu, alegre, innovador, format per persones que s'autoconeixen i emocionalment competents, i que viu i transmet un estil propi.

Ens caracteritza:

• La polivalència i flexibilitat en els equips de professionals, i la diversitat de disciplines
  • La millora contínua basada en una reflexió constant sobre la realitat dels nens, famílies i entorn
  • El treball en equip, la transversalitat i el treball en xarxa
  • Uns canals de comunicació interna clars i participatius
  • La formació interna i externa de tot l'equip (més de 900h de formació el curs 2017/18)
  • El creixement professional de tots els integrants de l'equip
  • El reconeixement i la implicació dels professionals en l'entitat

Vols treballar amb nosaltres? Envia el teu CV i una carta de presentació a rrhh@fundaciolasalutalta.org.

El Patronat és l'òrgan de govern i d'administració de la Fundació, la representa i gestiona, i assumeix totes les facultats i funcions necessàries per a la consecució dels fins fundacionals.

Actualment, el Patronat està integrat pels següents membres:

President / Francesc Gil Argemí

Vicepresidenta /  Anna Selva Martín (Càritas Diocesana de Barcelona)

Tresorer / Jon Bárcena Arteagabeitia

Secretària / Olga Valsells Goula

Vocal / Jordi Martí Gascón (Associació de Químics i Enginyers de l'IQS)

Vocal / Oriol Navarro Oller (Fundació Jesuïtes Educació)

Vocal / Pau Vidal Sas (Companyia de Jesús)

Vocal / Bernat Mullerat Prat

Vocal / Francesc Moreno Barón

Vocal / Neus Llibre Codina

Vocal / Úrsula Galceran Capeta

Carles Riera i Montserrat (D.E.P. el 13 de maig de 2021), membre fundador de l'entitat i tresorer del Patronat, va ser nomenat president honorari de la Fundació Salut Alta l'octubre de 2020.

El Patronat delega en alguns dels seus membres el seguiment periòdic i l'aplicació de les línies estratègiques de l'entitat. Aquests membres formen el Consell Directiu, junt amb la directora de l'entitat. Actualment, està format pels següents membres:

President / Francesc Gil

Vicepresidenta /  Anna Selva

Tresorer / Jon Bárcena

Secretària / Olga Valsells

Directora de l'entitat / Anna Martínez

Representant Companyia de Jesús / Pau Vidal

Foto Patronat (2017)

L'equip de voluntaris i voluntàries és el motor de convivència i inclusió de l'entitat perquè són les persones que, mitjançant un vincle sincer i gratuït, ofereixen als infants, adolescents i famílies relacions properes i que ajuden a ampliar la xarxa social.

Vols sumar-te a l'equip de voluntariat?

Jornada Voluntariat 2018

Vols fer pràctiques amb nosaltres?

A la Fundació Salut Alta t'oferim l'oportunitat de fer les teves pràctiques en algun dels nostres projectes. T'assignarem un tutor que t'acompanyarà al llarg del procés i durant un temps formaràs part de l'equip educatiu de l'entitat.

Acollim estudiants en pràctiques de les següents disciplines: educació social, pedagogia, monitor / director de lleure, logopèdia, integració social, comunicació audiovisual.

Podeu contactar amb Lola Ballesteros a practiques@fundaciolasalutalta.org.