20220121 - Trobada Voluntariat

XIV Trobada de Voluntariat

Dissabte vam celebrar la XIV trobada de voluntariat de la Fundació Salut Alta. Una data molt especial al nostre calendari perquè ens permet veure'ns, reconèixer noms i posar-nos cara.

Una jornada per celebrar, però també per escoltar-nos, expressar inquietuds, resoldre dubtes, compartir valors i enfortir el sentiment de pertinença al nostre projecte.

Vam iniciar la trobada fent una ruta en grups pel barri. Caminant cap a l'escola Feliu i Vegués, aturant-nos una estona a la plaça Antonio Machado, visitant el local d'adolescents del carrer Pau Pi Ferrer i finalment retrobant-nos a la nostra seu del carrer Autonomia.

Durant la sortida vam poder explicar tots els projectes que tenim en marxa, descobrir els espais que han marcat la història de la Fundació i conèixer el vincle que ens uneix amb les entitats de l'entorn.

De forma més pausada, vam dedicar una estona a compartir i reflexionar sobre la participació de l'equip de voluntariat en l'entitat. Posant els voluntaris i voluntàries al centre per saber si compten amb les eines i els recursos necessaris per desenvolupar les seves tasques, si se senten acompanyades, si estan informats d'allò que passa a la Fundació... Un espai enriquidor per poder fer avançar, fer millores i projectar idees de futur. A més va ser un moment molt especial per agrair tot l'esforç i el compromís.

La trobada de voluntariat va comptar amb un tancament per la porta gran. Vam aprofitar la jornada per presentar el logo del lema d'aquest curs #prenempart. No us alarmeu, ben aviat compartirem el disseny amb totes vosaltres!

En acabar, vam compartir un dinar familiar de germanor per a continuar teixint complicitats.

Un any més agraïm a tot l'equip de voluntaris i voluntàries de l'entitat la vostra implicació i, sobretot, la il·lusió que hi poseu. Gràcies per ser-hi!

Si tu també vols viure l'experiència, suma’t a l’equip i implica’t a nivell local per transformar la realitat de La Salut Alta. Escriu-nos i t'explicarem tots els detalls!