MOMENTDESCOLTAR entrada

Activa el #MOMENTDESCOLTAR

Les persones que viuen situacions de vulnerabilitat segueixen sent poc escoltades en la nostra societat. Però a la Fundació Salut Alta acompanyem a infants, adolescents, dones i famílies que tenen moltes coses a dir!

Volem seguir promovent la seva participació activa a la societat i per fer-ho possible és important parar atenció i escoltar-los.

A mesura que vagin sumant-se donatius al marcador estarem més a prop d'activar un nou #momentdescoltar i descobrir les veus dels nens, nenes, adolescents i dones que participen als diferents projectes de la Fundació. Amb les vostres aportacions podrem seguir oferint espais d'escolta i bontracte a infants, adolescents i dones del barri.

Amb la teva ajuda fem que cada dia 291 persones del barri tinguin espais d'escolta i bon tracte .

Vols sumar-te al repte i donar play a les veus de la Salut Alta? Aquí t'expliquem com fer-ho!

A més, també pots fer arribar la teva aportació fent una transferència bancària al número de compte ES52 2100-0463-81-0200082746 amb el concepte "Moment d'escoltar" o a través de Bizum amb el codi 33399.

Moltes gràcies! Amb tu, donem veu a les realitats més invisibilitzades.