20210122- XII Trobada VOL - final.jpg

Amb el voluntariat, #distànciadeproximitat

Aquest any no podem veure'ns ni trobar-nos tant com voldríem però el lema del curs ens recorda que, malgrat això, tenim el repte de cuidar-nos des de la distància. Això implica als infants, a les famílies, a les entitats amb qui treballem en xarxa i... també a l'equip!

Així que mantenint la tradició de dedicar un dia de trobada amb l'equip humà que fa possible l'activitat diària de la Fundació, el divendres 22 vam celebrar de manera telemàtica la XII Trobada de Voluntariat, amb 42 participants.

Com sempre diem, el voluntariat a la Fundació és molt ric gràcies a la seva diversitat!

• Hi ha persones que participen un dia a la setmana a algun dels projectes d'intervenció,
  • d'altres que venen de manera puntual en activitats o actes al barri,
  • hi ha persones que es posen al servei des del Patronat
  • d'altres que s'incorporen com a voluntàries després d'haver estat participants dels projectes,
  • n'hi ha que col·laboren de manera esporàdica en aspectes tècnics, de manteniment o comunicació
  • i, fins i tot, la pandèmia ens ha fet innovar incorporant voluntariat a distància, fent un acompanyament a través de videotrucades.

Però com vam viure a la trobada, totes elles comparteixen dos elements essencials: el compromís amb el present i futur dels infants i famílies i el sentiment de pertinença amb la realitat de la Salut Alta.

Ha estat una trobada ben especial i que tots i totes recordarem. Però no només per la virtualitat exigida pel Covid! Sinó perquè després de tants mesos en la distància, hem pogut veure'ns amb les persones que de moment han hagut d'aturar la seva activitat, hem donat la benvinguda a les noves incorpracions, hem compartit records i ens hem posat al dia de les novetats i reptes que tenim com a entitat. És curiós com es pot respirar tanta familiaritat i estima a través de les pantalles! Gràcies a tots i totes per ser-hi.

20210122- XII Trobada VOL - gif

T'agradaria viure una experiència de voluntariat a la Salut Alta? Posa't en contacte!