20220912-Trobada SSJ

Trobada d'inici de curs del Sector Social

Setembre és sinònim de Trobada d'Inici de Curs de les entitats del Sector Social, de la PA de Catalunya.

Els equips d’Arrels Fundació Sant Ignasi, la Fundació Carles Blanch - Centre Sant Jaume, Fundació La Vinya, la Fundació Migra Studium, Cristianisme i Justícia i la Fundació Salut Alta hem pogut treballar i posar en comú coneixements al voltant del procés de Missió de les nostres entitats.

Els companys i companyes d'Arrels Sant Ignasi ens van acollir a la comunitat parroquial de Sant Ignasi de Loiola de Lleida, on vam reflexionar sobre com podem iniciar processos transformadors des dels espais d'acompanyament i les accions que duem a terme a les entitats.

Durant el matí també vam conèixer l'experiència d'atenció i acollida al col·lectiu de temporers que arriba a la ciutat cada any per treballar en la recollida de la fruita.

A la tarda, vam visitar els projectes d'acollida de l'entitat lleidatana com són el Centre Obert per a persones que es troben en situació de sense llar i la Botigueta el Servei de distribució d'aliments i els serveis d'acompanyament que aporten suport psicològic i pràctic a persones que estan reprenent el seu projecte vital de forma autònoma.

Començar el curs en comunitat, apropant-nos a les diferents realitats socials, aprenent i recordant que és possible viure d'una altra manera.

Més detalls de la trobada a www.jesuites.net/ca/noticia/trobada-de-les-entitats-del-sector-social-catalunya

20220912-Trobada SSJ