20210223- Sentir-se bé A100 3.jpg

La importància de sentir-nos bé

Em dic Sara, tinc 15 anys i valoro molt el fet de pertànyer a A100.
M'agradaria transmetre als lectors i lectores les sensacions que experimentem cada tarda en aquest projecte.

Destaco, en primer lloc, el bon ambient que hi ha i la bona convivència que tenim els uns amb els altres, el clima familiar que creat entre nosaltres. Tot i ser persones de diferents procedències, cultures, barris i creences, tota aquesta diversitat ens uneix fins a crear una "família".

Sí, dic família. I ho dic perquè sento que el fet de ser diferents ens permet compartir i aprendre els uns dels altres. Ens permet gaudir de les activitats, de les xerrades, de les sortides... Aprenem a tenir curiositat sobre altres cultures, les dels nostres companys i companyes, sobre diferents maneres d'entendre la vida. Aprenem a respectar, a apreciar la importància de compartir i saber conviure amb diferents hàbits i opinions. Òbviament, hi ha moments en que algú de nosaltres es queixa, o s'enfada, o bé discuteix amb algú altre... Però, finalment, sempre trobem la manera de resoldre els nostres conflictes.

A A100 valorem molt la importància que cada un de nosaltres se senti bé, se senti benvingut i acceptat sense cap tipus d'excepció. El fet de disposar d'un local nostre, ajuda a que ens sentim bé en aquest espai. A més, tenim uns educadors que ens fan sentir bé i sempre estan disposats a ajudar-nos i compartir el seu temps!

Finalment, recomanaria a tot adolescent de barri poder passar un dia a A100 i experimentar aquest sentiment.

Sara, participant d'A100

Vols col·laborar amb el projecte A100?