Productes de la casa

Ja sabeu que una proposta identitària de la Fundació és el lema del curs on cada any posem el focus en un tema específic fil conductor de formacions, activitats d'intervenció als projectes, dinamitzador d'iniciatives... I, amb la voluntat de compartir-lo amb tota la gent que segueix el dia a dia de la Salut Alta, volem posar-lo a disposició perquè tothom que vulgui pugui ser ambaixador del lema!

Així que...

T'identifiques amb el lema #distànciadeproximitat i t'agradaria fer-lo arribar a molta més gent?

Ara quan col·laboris per oferir oportuntitats educatives als infants, adolescents i famílies de la Fundació pots sumar una samarreta a la teva aportació!

Tenim una edició limitada de samarretes unisex: afanya't abans que s'esgoti la teva talla.

Disponibilitat: S, M, L, XL, XXL, XXXL.

Aquest estiu vesteix la #distànciadeproximitat!

Fes un donatiu