Productes de la casa

T'identifiques amb el lema #distànciadeproximitat i t'agradaria fer-lo arribar a molta més gent?

Una proposta identitària de la Fundació és el lema del curs on cada any posem el focus en un tema específic que és fil conductor de formacions, activitats d'intervenció als projectes o dinamitzador d'iniciatives. Amb la voluntat de compartir-lo amb tota la gent que segueix el dia a dia de la Salut Alta el posem a disposició perquè tothom pugui ser-ne ambaixador!

Quan col·laboris per oferir oportuntitats educatives als infants, adolescents i famílies de la Fundació pots sumar una samarreta a la teva aportació:

Vull una samarreta

Tenim una edició limitada de samarretes unisex: afanya't abans que s'esgoti la teva talla.

Disponibilitat: S, M, L, XL, XXL, XXXL.

Aquest estiu vesteix la #distànciadeproximitat!

Vull una samarreta