Motxilla 2024

PERQUÈ ELS DRETS DELS INFANTS NO PERILLIN A L'ESTIU,
HEM D'OMPLIR LA MOTXILLA D'ACTIVITATS I VIVÈNCIES ÚNIQUES.

Fes un donatiu i col·labora amb la Fundació per oferir molt més que lleure eduactiu!

aconseguits
objectiu

Donants

Falten

Col·labora

Un estiu més des de la Fundació apostem més per omplir les motxilles d'oportunitats educatives i oferir activitats de lleure als infants i adolescents del barri de la Salut Alta de Badalona.

Per a molts nens, nenes i adolescents del barri encara és un repte participar d'activitats d'estiu durant les vacances. Oferir oportunitats de lleure educatiu que estimulin els seus aprenentatges i que generin experiències de vida positives és de vital importància quan s'aturen les classes.

Participar dels casals de la Fundació Salut Alta és molt més que gaudir de lleure. Contribueixen al benestar emocional, asseguren les necessitats bàsiques, propicien el contacte amb la natura o la ciència, fomenten la creativitat, el bontracte entre iguals...

Perquè els drets dels infants no perillin a l'estiu, des de la Fundació t'animem a sumar activitats a l’estiu dels infants i adolescents del barri i fer una aportació a la #motxilla2024

Aquests mesos de juny i juliol necessitem un cop de mà per fer possibles 3 casals amb servei de menjador i 5 dies de colònies. Fes el teu donatiu perquè 180 nens, nenes i adolescents puguin gaudir d’un gran estiu!

Volem assegurar el dret al lleure educatiu, perquè creiem en una societat més inclusiva, igualitària i compromesa. Per això, t'animem a sumar la teva aportació a la #Motxilla2024 per garantir la igualtat d’oportunitats a l’estiu.

#motxilla2024 banner

Accions i activitats que despleguem amb la #Motxilla2024:

• Casal al barri. Casal d'estiu i dinar per a 120 infants de primària, fruit d'un treball amb l'Ajuntament de Badalona i els centres educatius de l'entorn.
  • Estiu a Centre Obert. Estada de colònies i casal d'estiu amb dinar per a 30 infants de primària.
  • Estiu a A100. Estada de colònies i casal d'estiu de secundària per a 30 joves.
  • Acompanyament a colònies durant l'agost. Aquest serà el quart estiu que infants del barri participaran en les colònies del Grup d'Esplai l'Erol i del Centre d'Esplai Lluís Maria Chanut.
#motxilla2024.png

L'any 2013, iniciavem la campanya de microdonacions de la #motxilla.

Molts nens i nenes de la Fundació La Salut Alta volien anar de colònies, però no podien fer front al pagament de la inscripció. Amb les vostres aportacions, vam aconseguir arribar a l'objectiu de la campanya i per primera vegada, 30 infants del barri van poder marxar de colònies. Un parell d’anys més tard, els adolescents van  fer el pas a l’acampada. Amb l'ajuda de més de 40 donants vam finançar el trajecte en tren fins a Puigcerdà, les nits de càmping, els àpats o la visita guiada al Parc dels Búnquers de Martinet. L'any següent, vam oferir un casal d’estiu ple d'activitats i vivències per a 90 infants i joves.

Ja fa onze anys de la primera #motxilla i des de llavors no hem parat de fer créixer les oportunitats de lleure educatiu durant les vacances al barri de la Salut Alta.

Durant els mesos en què no hi ha classes és quan es fan més evidents les desigualtats i situacions de vulnerabilitat. Per aquest motiu, aquest estiu farem 3 casals amb menjador i 5 dies de colònies per un total de 180 nens, nenes i adolescents. Omplir la #motxilla és essencial, perquè els drets dels infants no perillin a l'estiu!

Des de fa un parell d’anys també comptem amb el suport de l’Ajuntament de Badalona per garantir que els nens i nenes de la zona que més ho necessiten no es queden sense plaça.

Col·labora amb les activitats d'estiu de la Fundació fent una aportació econòmica:

• a través de la pàgina web
  • a través del compte ES52 2100-0463-81-0200082746
  • També pots fer el donatiu a través de Bizum amb el codi 33399Tingues present que per obtenir el certificat fiscal del donatiu ens hauràs d'enviar un correu electrònic per identificar la teva donació (gestio@fundaciolasalutalta.org).
  • Si ets una entitat i/o empresa i estàs interessat a recolzar els nostres projectes, contacta amb nosaltres i t'informarem de les diferents maneres en què pots col·laborar.

AMB  EL SUPORT DE

banner motxilla24.png

I LA COL·LABORACIÓ DE

banner motxilla24.png

Aquestes entitats col·laboren amb la #Motxilla2024 promovent la campanya a través del Tast Solidari i oferint a les famílies de la comunitat sumar amb la Salut Alta.

Si ets una entitat i/o empresa i estàs interessat a recolzar els nostres projectes:

Contacta amb nosaltres per ser una entitat col·laboradora!