20240530 - donaciósang.jpg

Campanya de donació de sang

La Fundació ha tornat a acollir una jornada de donació de sang juntament amb el Banc de Sang i Teixits

Els nens i nenes de Centre Obert van animar-se a promoure la donació de sang al barri i durant diverses setmanes han treballat de valent per conèixer el cos humà, els requisits per convertir-se en donant, crear un logotip engrescador, un eslògan motivador i fer un tríptic maco i informatiu. A més, han dedicat algunes tardes a penjar cartells per espais concorreguts del barri: la Biblioteca de Llefià, el Poliesportiu, la piscina de Sistrells, les Escoles i Instituts, els establiments de la zona..., perquè tothom pogués estar al dia de la campanya.

Dijous 23 tot estava preparat! Un grupet d'infants s'encarregava d'informar i captar possibles donants pels carrers del barri. Un altre grup des de la porta convidava a conèixer la iniciativa. Dins de l'entitat els esperaven alguns infants preparats per acompanyar els i les donants pels diferents espais de la Fundació. Només cal veure les cares de felicitat del grup per adonar-se que va ser un dia molt emocionant!

24 persones van apropar-se a la Fundació Salut Alta amb la intenció de donar sang. D'aquestes persones, al final, 15 van poder fer-ho. Ens fa molta il·lusió saber que 12 participants de la campanya era la primera vegada que donaven sang.

És molt gratificant pel grup finalitzar l'activitat coneixent de prop tot el procés de donació de sang i amb aquestes superxifres de participació. Des de la Fundació volem enviar un fort agraïment a tots els infants de Centre Obert per tirar endavant la iniciativa i moltes gràcies a totes les persones que vau venir a col·laborar.

Com deia el lema de la campanya: "Una gota té molt de poder" i el compromís i solidaritat també és molt poderós!