20240113 - calendarisolidari 2023.jpg

El Calendari d'Advent Solidari de Badalona ha estat un èxit!

Dissabte 13 de gener vam celebrar l’entrega de premis del primer Calendari d'Advent Solidari de Badalona.

Als jardins de Can Banús de la Fundació Acollida i Esperança vam poder trobar-nos amb els i les participants que han encapçalat la classificació final. En Josep Maria Lluch Roca, director de la Fundació ens va donar la benvinguda i la Laura Forteza, responsable de comunicació d'Aspanin va conduir l'acte.

Més de 800 persones han participat en la primera edició del calendari, un interès que ha superat les expectatives. La dinàmica consistia a respondre una pregunta diària sobre cadascuna de les 24 entitats socials, una per cada dia del joc. L'objectiu era fer xarxa entre les entitats i, sobretot, donar a conèixer la seva tasca.

Les preguntes del joc convidaven a buscar informació sobre les entitats i conèixer de prop les organitzacions de la ciutat. Com deien els organitzadors “fer més visible, d’una manera amable, com acompanyem les persones que ho necessiten de forma propera, mirant-los als ulls i reconeixent la seva dignitat”.

Moltes gràcies a totes les persones que us heu sumat a la iniciativa, a les 24 entitats socials, patrocinadors i col·laboradors... Un agraïment especial, a tot l’equip de Càritas Parroquial de Sant Josep, per fer possible aquest superiniciativa i reunir-nos a tantes entitats socials que treballem a favor de la ciutat.

El fotògraf Carles Guinot va estar capturant molts moments del matí, aquí podeu recuperar-los. Gràcies per les imatges!