Neix el Calendari d'Advent Solidari de Badalona

24 entitats d'acció social badalonines ens hem unit per visibilitzar la nostra acció social i per a preparar-nos per Nadal creant el primer Calendari d'Advent Solidari de Badalona.

La iniciativa ha estat liderada pel grup de voluntaris de Càritas parroquial de Sant Josep i pretén donar a conèixer la tasca de les entitats, crear teixit, despertar col·laboracions en forma de voluntariat o donatius i entretenir amb activitats solidàries. Així ho han explicat a l'Informatiu de Badalona Comunicació.

L'acte de presentació del Calendari Solidari va tenir lloc al Teatre el Círcol i va comptar amb una taula rodona amb les entitats: Fundació Ateneu Sant Roc, Fundació Acollida i Esperança, Aspanin, Càritas de Barcelona, el Programa d’Inclusió Bisbe Carrera de Sant Joan de Déu i la Fundació Salut Alta. L'Anna Martínez, directora de la Fundació, va poder explicar com acompanyem a l'entitat i com ens transforma.

Participar en el Calendari és totalment gratuït i us podeu registrar a: calendariadventsolidari.cat