20230710 - Portada Memòria 2022.png

Ja podeu consultar la Memòria 2022

Ja tenim aquí la Memòria 2022, la publicació que resumeix les accions i dades més significatives de la Fundació del curs 2021-22.

Ha estat un any de canvis a la Fundació i, en moments de transicions com aquest, ens hem adonat de la importància de posar en pràctica una capacitat que sembla senzilla, però és ben complexa com la d’escoltar. Escoltar per aprendre dels companys i companyes; escoltar per acompanyar situacions complexes; escoltar per entendre les diferències; escoltar activament sense emetre judici; escoltar per poder parlar i, sobretot, escoltar per reconèixer les persones que tenim al nostre entorn.

I així ho hem fet amb les persones que s’han apropat a la porta de la Fundació, cadascuna amb la seva història i la seva realitat. Per sort, no només hem pogut escoltar portes endins, ha estat un any on hem tornat a fer accions de dinamització comunitària: la Diverfesta, Sant Jordi o els Divendres a la Plaça, activitats per anar treballant la convivència en un barri que és definit com un entorn molt hostil.

A més, com pots veure, ho hem dut a terme sota el lema “Parlant de gènere: som veus diverses”, per incorporar la perspectiva de gènere com a línia de treball de l’entitat.

Us convidem a llegir la Memòria per fer-vos partícips dels trets més destacats. Esperem que gaudiu d'una bona lectura!

Vull veure la Memòria 2022

Pots accedir a la versió en pdf .

Què t'ha semblat? T'animem a compartir la teva opinió a les xarxes socials amb l'etiqueta #memòriaFSA.