curt_centre_obert.png

"I tu, què canviaries?" Guanya el XV Premi Federico Mayor Zaragoza

"I tu, què canviaries?" és el curt dels nens i nenes de Centre Obert i ha estat premiat en el XV Premi Federico Mayor Zaragoza. El concurs de creació de vídeos, organitzat per UNESCO Tortosa i la Universitat Rovira i Virgili que té l’objectiu de conscienciar sobre l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 5: igualtat de gènere i empoderament de la dona.

Centre Obert ha estat premiat amb un tercer premi que ens fa molta il·lusió perquè la temàtica d'aquesta edició "Dones i homes en igualtat" era una oportunitat educativa única ara que aquest curs estem treballant amb més dedicació el gènere a la Fundació.

El curtmetratge està protagonitzat pels infants d'Avets, Roures i Baobabs que responen a preguntes quotidianes que ens van pensar i reflexionar sobre les desigualtats, estereotips de gènere, tòpics... que hi ha des de la infància entre dones i homes.

Després de visualitzar el curt us animem a fer-vos aquesta pregunta: I vosaltres, què canviaríeu a favor de la igualtat de gènere?

Moltes gràcies per aquest reconeixement, esperem que gaudiu molt del curtmetratge!