20220423 - Sant Jordi.jpg

Sant Jordi aterra al barri!

Amb l'arribada de la primavera també arriba la Diada de Sant Jordi, i aquest any hem tornat a sortir al carrer per celebrar-ho!

Divendres 22 d'abril vam recuperar la prèvia a Sant Jordi a la plaça. Amb un circuit de tallers, jocs tradicionals... que van omplir la plaça Antonio Machado de dracs i llibres. Vam tenir la sort de comptar amb la col·laboració, un any més, d'entitats del barri com el Casal Cívic i Comunitari Salut Alta, les dones del grup Conex de l'espai Punt Òmnia, l'Espai Polivalent, la Unión Segundas Oportunidades, per sumar-se a la festa.

A més, els i les adolescents d'A100 van estrenar la seva paradeta de roses i manualitats.

Divendres també vam estar presents a l'Escola Jesuïtes el Clot a la fira de llibres del pati de l'escola. Durant la setmana el centre va promoure una donació i venda solidària de llibres a favor de la Fundació i els infants de Centre Obert van fer una aportació literària a la iniciativa. Van portar el lot de llibres en persona i van aprofitar la sortida per visitar la Biblioteca de l'escola.

Dissabte 23 d'abril, vam celebrar la Diada participant en la X Fira de Sant Jordi de Badalona. El grup d'A100 va tenir una carpa al carrer de Francesc Layret durant tot el dia plena de roses, clauers, punts de llibre i materials informatius de la Fundació per donar-nos a conèixer. La motivació d'aquell dia era gran perquè els nois i noies havien engegat la proposta per finançar algunes activitats d'estiu. Tot i la pluja, va ser un dia molt especial!

Un any més, la màgia del dia de Sant Jordi ha arribat a la Salut Alta!