COVID_EMOCIONS.jpg

WEBINAR "Quina barreja d'emocions! Claus per acompanyar els estats emocionals del confinament"

Fa tres mesos des que ens vam haver de confinar cadascú a casa seva i, en tot aquest temps, les famílies a qui acompanyem han viscut moltes situacions i han passat per molts estats emocionals diferents. Des de la nostra experiència, al webinar oferirem un mapa de circumstàncies que s’han pogut viure a les llars per tal de comprendre i validar les emocions (tant les nostres com les dels altres) que hem sentit en aquest temps.

Us convidem, doncs, a la segona sessió #ConversantPerCréixer amb el webinar online que tindrà lloc el proper divendres 12 de juny a les 12h.

Quina barreja d'emocions! Estats emocionals en temps de confinament i com acompanyar-los des d’una entitat social i educativa

Ens acompanyaran Txell Vilaclara i Adrià Puente, coordinadora del Centre Obert de Primària i psicòleg de l'entitat, respectivament.

De què parlarem?

• Què ens hem trobat? Tant a nivell social com  emocional

• Com ho hem treballat a la Fundació

• Quines claus podem oferir per encarar les diferents situacions

• A més, obrirem torn de preguntes dels assistents.

A qui va dirigit?

• Famílies interessades  en tenir una altra perspectiva sobre el confinament
  • Equips educatius d'entitats socials amb curiositat per saber què es fa en contextos similars
  • Persones donants, col·laboradores i vinculades amb la Fundació Salut Alta que tenen ganes de saber què fem i com ho fem
  • Persones que volen conèixer una realitat diferent on el Covid-19 afecta fortament, però no per qüestions sanitàries

INSCRIU-TE!

Places limitades. Inscripció prèvia necessària per fer arribar l'enllaç d'accés abans de la sessió.