Aquest novembre posem les #emocionsenjoc!

IL·LUSIÓ, INSEGURETAT i SATISFACCIÓ. La vida està plena de desitjos que ens mouen, pors que ens frenen i, alhora, quan aconseguim superar-ho, sentim la felicitat d’haver estat capaços de fer-ho realitat. Detectar aquestes emocions ens permet prendre consciència del que vivim, i aprendre-les a gestionar ens conduirà cap al benestar que somiem. I els nostres amics, què senten? I quines emocions ens provoquen?

A la Salut Alta els professionals ens hem estat formant per millorar la qualitat de l’educació emocional que oferim als infants i joves amb qui compartim les tardes de reforç educatiu i lleure, i ara només falta passar a l’acció! Per això, aquest any hem volgut sumar-nos al moviment #Givingtuesday amb una campanya de microdonacions per poder potenciar i dur a terme un programa complet d’educació emocional a través de diferents dinàmiques, teràpies i tallers.

El treball de l’educació emocional és bàsic pel desenvolupament de les habilitats socioemocionals dels infants, per tal de generar un benestar intern i extern. Per als infants i adolescents, el context i l’entorn són elements de forta influència en el seu creixement personal, de manera que és de màxima importància poder oferir-los espais per prendre consciència, regular i gestionar les pròpies emocions i les dels altres.

D’aquesta manera, iniciem aquesta campanya on posem les Emocions en Joc! Així, cada setmana es recolliran les donacions a favor d’una emoció concreta, que seran treballades als diferents projectes de la Fundació. Ens hi ajudes?