#MOTXILLA2015: FES EL PAS A L'ACAMPADA!

Des que vam aprendre a caminar, els petits passos sempre ens han anat acompanyant en el camí de la vida… Vam fer el pas a l’escola, el pas a l’institut, el pas a les colònies i ara que som adolescents de 12 a 14 anys i tenim inquietuds i expectatives diferents, hem decidit continuar avançant i FER EL PAS A L’ACAMPADA!

aconseguits de

Donants

Falten

COL·LABORA!

Però per poder tirar endavant aquesta nova il·lusió necessitem que tu et sumis a caminar amb nosaltres…

Ens ajudes a fer el pas?

Ara tens la oportunitat de crear un estiu diferent als joves de La Salut i fer possible una primera acampada!

Fes [possible] el pas a l’acampada!

motxilla2015-donacions

Com pots col·laborar?*

motxilla2015-donacions-A

motxilla2015-donacions-B

*Les persones o entitats jurídiques que facin donatius a la Fundació Salut Alta es beneficiaran de la desgravació fiscal vigent marcada per la Llei 49/2002. Indicar el DNI/CIF al concepte de la transferència o posar-se en contacte a gestio@fundaciolasalutalta.org.

Segueix-nos a FACEBOOK i TWITTER amb el hashtag #motxilla2015!