Regala #futursambesperança

Aquest Nadal et convidem a fer el regal més bonic: regala un futur esperançador.

aconseguits

Donants

Falten

Fes un donatiu

Malauradament, aquests dos darrers mesos el barri de La Salut Alta ha sortit a les notícies per diversos problemes: lluites campals amb morts, un edifici que s'esfondra, un pati de llums amb aigües fecals... Problemes reals que posen de manifest les dures condicions de precarietat en les què viuen els veïns i veïnes del barri.

Qui en paga un preu més alt són els nens i nenes perquè la precarietat no només mossega el seu present, també es menja el seu futur.

A la Fundació ens rebel·lem contra aquesta injustícia. Treballem de valent perquè els nens, nenes i joves del barri tinguin les mateixes oportunitats que la resta d'infants. Aquest Nadal et convidem a fer un regal que no es pot tocar però que és el més real i necessari: regala un futur esperançador.

Col·labora amb la Fundació Salut Alta i fes possible que més de 120 infants i joves tinguin una oportunitat de veritat. Siguin qui siguin. Visquin on visquin.

RegalaFuturs

Demostra que allà on hi ha esquerdes, també hi ha lloc per a l'esperança!

Gràcies pel teu compromís i la teva generositat.

Regala un futur a 120 infants i adolescents de La Salut Alta fent una aportació econòmica:

• a través de la pàgina web
  • a través del compte ES52 2100-0463-81-0200082746
  • a través de Bizum amb el codi 33399Tingues present que per obtenir el certificat fiscal del donatiu ens hauràs d'enviar un correu electrònic per identificar la teva donació (gestio@fundaciolasalutalta.org).

En el moment de fer l'aportació podeu fer-nos arribar un desig per aquestes festes i els anirem compartint aquí!

La més sincera felicitació per aquestes dates. Plenes de l'amor de Jesús, a tots els que formeu part de la gran família de la Salut Alta.

Molt bones festes i que pugueu assolir els objectius que us proposeu. Tot el nostre suport!

Molta força!

Que cada dia sigui Nadal!

Us desitgem unes bones festes i un 2020 carregat de salut, força i esperança. Una abraçada!