20240523 - Tast Solidari

Nova edició del Tast Solidari de Can Soler

El passat dijous 23 de maig la gelateria Can Soler de Badalona va tornar a organitzar una nova edició del seu Tast Solidari 2024. Una oportunitat única de tastar 4 sabors de gelat inèdits, per tan sols 1,50€ per tast i col·laborar amb la Fundació, perquè els infants i joves puguin menjar gelats artesans de Can Soler aquest estiu.

Aquesta vegada els gelats van ser: Palmera, Alvocat i llima, Guiness dolç i sèsam negre. Quina bona pinta!

Com l'any passat, els diners recaptats es destinaran íntegrament en forma de gelats a la Fundació. L'objectiu de Can Soler és recaptar la màxima quantitat possible perquè cap infant i adolescent es quedi sense gelat durant els Casals d'estiu de la Fundació Salut Alta, un producte deliciós, fet amb ingredients naturals que ben segur refrescarà els calorosos matins d'activitats a l'aire lliure.