recés salut alta

Recés amb la comunitat

El passat dijous 9 de maig es va celebrar una trobada en què van participar membres de la comunitat cristiana de la Capella Sant Joan Baptista de Badalona, ​​educadores de la Fundació Salut Alta i la comunitat de jesuïtes d'aquest barri de Badalona, ​​per compartir diferents aspectes o inquietuds de la missió al barri. La trobada va tenir lloc al Monestir de Sant Pere de les Puel·les, de les religioses benedictines del carrer Anglí.

Després d'una estona personal de pregària, gaudint d'un dia assolellat a l'horta del monestir, el grup va comptar amb un temps ampli per compartir allò que s'ha resat i reflexionat. El matí va acabar amb un espai d'informacions de les institucions i un dinar fraternal.

En acabar l'agradable sobretaula, va arribar el moment de tornar a la quotidianitat de la missió al barri. Va ser un temps privilegiat per crear ponts de trobada i coneixement mutu.

La nostra companya Isa López ens ha compartit com va viure ella l'oportunitat. "El recés em va semblar molt bé. Tant el lloc com la dinàmica em van agradar. Penso que la trobada es podria repetir canviant la dinàmica, com ara fent meditació, relaxació, amb una sessió de bols tibetans o alguna cosa així. D'aquesta manera també podríem convidar a voluntàries de l'entitat. Valoro molt positivament l'ambient que es va crear i l'obertura per part de totes les persones assistents. Va ser un dia molt agradable. Gràcies!"

(Text original: Retiro de la comunidad de misión Salut Alta (infosj.es)