20240424 - DVF20

Més de 400 persones a la festa dels 20 anys

Dissabte vam celebrar la Diverfesta dels 20 anys i va ser espectacular! Més de 400 persones van passar per la plaça Antonio Machado per gaudir de les activitats i espectacles organitzats per l'ocasió.

La cercavila del grup de batucada de la Fundació acompanyat de Badalona Batec i de la colla de percussió Pugui Pugui, va despertar al barri i van convidar a infants i famílies a participar de la gran festa. Els tallers estaven plens de nens i nenes i l'espectacle del mag Magic Ramy va fascinar a tot el públic.

Un dels moments més emotius de la jornada va ser quan l'equip de la Fundació i alguns infants van pujar a l'escenari a cantar la cançó dels 20 anys. Una versió de Vull estar amb tu dels Catarres que explica els orígens, projectes i l'essència de l'entitat.  Us animem a escoltar-la!

Durant el matí, les persones assistents a la festa van poder pintar la façana de la seu de la Fundació. Una obra de l'artista María Orovio per a commemorar els vint anys de l'entitat i omplir de colors i vida una paret que dona la benvinguda a molts veïns i veïnes. Molts infants van sumar-se a pintar la façana i s'ha de dir que el canvi és brutal!

A l'hora de dinar, vam omplir la plaça de taules i cadires, 300 persones van poder gaudir de la seva ració d'arròs amb verdures, beguda i prostre. Va ser molt maco poder celebrar un dinar popular divers, inclusiu i comunitari al barri.

Al llarg del matí els i les adolescents d'A100 van donar suport a les activitats i durant el dinar van estar repartint plats i begudes. Gràcies per la vostra implicació!

Agrair, celebrar i somiar són tres verbs que van estar molt presents durant la Diverfesta dels 20 anys. Agrair i tenir present l'empenta i el compromís de totes les persones que al llarg dels anys han fet real l'acompanyament educatiu a la Salut Alta. Celebrar com una forma col·lectiva de compartir i estimar el barri. Per últim, somiar i projectar futur. Els i les adolescents van ser els encarregats de pujar a l'escenar a bufar les espelmes.

Abans de finalitzar la jornada festiva, vam convidar a totes les persones assistents a compartir missatges i desitjos relacionats amb la Fundació o la Diverfesta.

Volem agrair a totes les persones que han fet possible que la festa dels 20 anys de la Fundació hagi estat tan especial: infants, adolescents i famílies participants, veïns i veïnes, equip de voluntariat, professionals de l'entitat, Tàndem Projects, Ajuntament de Badalona i entitats col·laboradores.

Volem continuar treballant al servei del barri, i per aconseguir-ho tenim molt clar que hem de seguir escoltant les necessitats de les persones que hi viuen, teixint xarxa amb altres professionals i, sobretot, mirant que el que fa la Fundació tingui sentit per a les famílies.

Són vint anys d'acció social i comunitària al barri acompanyades de moltes persones compromeses amb l'educació, la igualtat d'oportunitats i a favor de la justícia social i volem que en siguin molt més!

Si no vas poder venir o vols recordar els millors moments, aquí veure el videoresum de la Diverfesta dels 20 anys!

Gaudiu de les fotografies de la festa que ens va fer en Nico Martínez voluntari de l'entitat.