post_xarxes #fembrillar.png

Aquest Nadal, #fembrillar les il·lusions al barri!

A la Fundació Salut Alta acompanyem a infants, adolescents, dones i famílies que tenen il·lusions ben reals, però que malauradament cada vegada costen més d’assolir.

La Florentina voldria que els seus fills poguessin participar en més activitats del barri, la Fátima en canvi, desitja anar de colònies o de viatge amb el grup d’adolescents i en Youssef té ganes de poder anar al cinema.

Per donar resposta a aquestes il·lusions, a la Fundació acompanyem en els processos d'aprenentatge, oferim espais on descobrir propostes culturals, organitzem activitats a la plaça per reivindicar un espai públic protector...

Per això, perquè molts desitjos del barri es facin realitat necessitem continuar oferint oportunitats educatives, espais socials i de lleure i dinamitzar accions al barri per teixir comunitat.

Amb la teva ajuda continuarem oferint entorns segurs i espais socioeducatius de qualitat que vetllin pels drets d’infants, adolescents i famílies.

Volem continuar oferint espais socioeducatius de qualitat per infants, adolescents, dones i famílies del barri de la Salut Alta. Per això, engeguem la campanya #fembrillar. Les aportacions que vagin sumant-se al marcador faran possible que a través dels projectes de la Fundació vetllem pel dret a l’educació, el dret al lleure i la cultura o el dret a un nivell de vida adequat al barri.

Vols sumar-te al repte i omplir el marcador de donatius? Aquí t'expliquem com fer-ho!

#fembrillar drets.png

A més, també pots fer arribar la teva aportació fent una transferència bancària al número de compte ES52 2100-0463-81-0200082746 amb el concepte "Fem brillar" o a través de Bizum amb el codi 33399.

Moltes gràcies! Amb tu, #fembrillar les il·lusions al barri de la Salut Alta de Badalona!