140 PERSONES PARTICIPEN EN LA TERCERA EDICIÓ DE LA CURSA D’ORIENTACIÓ SOLIDÀRIA

El diumenge 13 de novembre la Plaça Antonio Machado de La Salut s'ha omplert de més de 180 persones per participar i col·laborar en la III Cursa d'Orientació Solidària organitzada per la Fundació Salut Alta i membres voluntaris del Club d'Orientació de Catalunya.

Des de primera hora del dia, pel carrer Pau Piferrer van pujar i baixar les participants. Mapa a les mans, uns minuts per decidir la millor ruta i ja estaven llestes per anar a la recerca de les 55 fites, durant un temps màxim de dues hores i mitja. Un any més, la cursa ha destacat pel seu caràcter inclusiu, agrupant tan participants de categories expertes, famílies que han fet la cursa corrent o caminant i, en especial, la participació de famílies de l'entitat i d'equips d'adolescents que han col·laborat en la tasca de vigilància de fites.

A mesura que les persones corredores arribaven a la plaça i passaven pel punt d'avituallament, podien apropar-se a la carpa de la Fundació i descobrir si havien estat premiades amb algun dels obsequis que empreses han cedit a l'entitat per a col·laborar en l'esdeveniment. Un cop acabada la cursa, vam fer entrega dels premis als millors corredors de cada categoria, amb un lot que incorporava un diploma dissenyat per la Marwa, una adolescent del projecte A100, un clauer fet a mà per la voluntària Loli i diferents productes lliurats per organitzacions col·laboradores.

Amb aquesta III edició hem aconseguit agrupar en una jornada esportiva i solidària persones de totes les edats, veïns i veïnes de Badalona, persones de ciutats properes... Una activitat de qualitat al barri per promoure la participació comunitària i viure la diversitat que hi ha en primera persona. També vam comptar amb un espai de sensibilització per recollir missatges relacionats amb el barri i donar visibilitat a les vivències dels i les participants.

Acabem la #cursaFSA fent arribar un gran agraïment a totes les persones que l'han fet possible: corredors i corredores inscrits, equip de voluntariat, professionals de l'entitat, Club d'Orientació de Catalunya, Ajuntament de Badalona, empreses col·laboradores per facilitar els premis... Sense totes vosaltres aquesta jornada no hauria estat possible!

20221113 -CursaFSA.jpg

Altres informacions: