FSA_Logo_Educant+.png

Relleu en la direcció de la Fundació Salut Alta

Ens plau comunicar que el curs que ve tindrem relleu a la direcció de la Fundació. La Maria Nadeu, que fa set anys que porta la direcció de l’entitat, ha comunicat la voluntat de tancar la seva etapa a la Fundació, que va començar ara fa 11 anys al projecte FAR.

El Patronat, que agraeix enormement la tasca de la Maria al capdavant de l’entitat, ha designat com a nova directora l’Anna Martínez, actual responsable de Comunicació, sensibilització, incidència i voluntariat, qui fa sis anys que ja treballa a la Fundació.

El canvi es farà efectiu el setembre de 2021. Us deixem amb una carta molt emotiva que ha escrit el President del patronat, en Francesc Gil, informant del canvi de direcció i agraint a la Maria la seva feina com a directora durant aquests anys.

Estem segures que la nova etapa que encetem aquest setembre amb l’Anna ens seguirà fent créixer en obertura a l’entorn, aliances amb altres agents i transformació social, tot mantenint l’esperit de llar i proximitat que la Fundació ofereix als infants, adolescents i famílies del barri.

Desitgem molta sort a la Maria allà on vagi a partir d’ara, i a l’Anna molts encerts en aquesta nova responsabilitat.