Logo_Omplim motxilles-30x15.jpg

Omplim motxilles d'oportunitats

Durant els anys de crisi, les administracions públiques van retallar serveis d'atenció a les persones, tant de caràcter bàsic com complementari. És per això que hem arribat a una situació en que entitats i els i les professionals de l'atenció a la infància en situació de vulnerabilitat denunciem que no es destinen recursos per revertir les dificultats que s’han generat en una dècada de crisi.

La FEDAIA, que està constituïda per un centenar d’entitats, amb 3.000 professionals i 4.800 voluntaris que atenen 100.000 infants en situació de vulnerabilitat i 35.000 famílies, té com a objectiu que els pressupostos de la Generalitat, que ara es troben en tràmit, siguin modificats. La plataforma ha editat un manifest i ha convocat un seguit de mobilitzacions públiques on ens hem sumat per reivindicar uns pressupostos que garenteixin els drets dels infants, sota el lema “Omplim motxilles d’oportunitats”.

FONT: Fedaia