Renovem la nostra imatge a Internet estrenant nova pàgina web

Després de 15 anys de trajectòria són molts els canvis pels quals ha anat passant l’entitat. Sovint ens fixem en transformacions de l’acció educativa, amb nous projectes i equips. Però també és important anar actualitzant el nostre discurs, donant sentit al què fem i com ho mostrem. És per això que, tot i l’estima que teníem a l’antiga pàgina!, hem decidit renovar imatge, alienant la nostra manera d’explicar la Fundació de manera presencial amb el discurs online.

Com s’estructura?

El principal objectiu de la pàgina era estructurar bé el discurs presentant qui som, on som, què fem i com ho fem, convidant a accedir als diferents canals d’actualitat per estar informat de l’activitat del dia a dia, així com oferint les diferents possibilitats de col·laboració.

Així doncs, seguint aquest esquema, s’ha dissenyat tant la pàgina principal com els menús d’accés a cada pàgina:

• QUI SOM: des d’aquí podreu fer un cop d’ull als aspectes que configuren la nostra identitat. Missió, visió i valors, descripció de l’entorn, equip que ho fa possible, entitats amb qui treballem en xarxa, finançadors que creuen en la nostra tasca i documentació de transparència.
  • QUÈ FEM: una finestra oberta a la metodologia descrita a partir dels quatre pilars de la nostra intervenció i a través de la qual es dissenyen els quatre projectes de la Fundació.
  • ACTUALITAT: és la pàgina clau per estar al dia de la Fundació! Amb l’enllaç directe al blog, a les xarxes socials, a la presència als mitjans de comunicació…
  • COL·LABORA: la pàgina per descobrir totes les oportunitats de col·laboració, que van des del voluntariat, les aportacions econòmiques fins a un llistat d’altres possibilitats.
  • CONTACTE: estem encantades de rebre visites, missatges, propostes… per això facilitem aquesta pàgina amb les diferents maneres de parlar amb nosaltres!

La pàgina ha estat creada amb l’objectiu de facilitar la lectura, amb un discurs proper, amb la voluntat de ser dinàmica amb periòdica actualització.

Durant els propers dies acabarem de treballar per oferir la versió en castellà així com acabar de perfilar tots els accessos. De moment, us animem a fer-hi un cop d’ull i, si teniu qualsevol observació, ens ho podeu fer arribar a través de les xarxes (#novawebFSA) o per correu electrònic!

www.fundaciosalutalta.org <