Portada_memòria2017

Memòria 2017: Aventura't a sentir!

Aprofitant la setmana del llibre i la lectura, des de la Fundació Salut Alta publiquem la Memòria 2017!

Una publicació que ens permet apropar les dades més significatives del curs passat, encapçalades per l’”Aventura’t a sentir”, el lema que va acompanyar les diverses activitats i campanyes per promoure l’espai d’educació emocional de l’entitat.

Alhora, us convidem a descobrir les novetats de l’apartat que explica la nostra intervenció; estem innovant en la metodologia de treball amb els infants i adolescents, i a la memòria podeu veure alguns dels canvis que hem introduït i que podreu acabar de conèixer en breu, quan publiquem la nostra nova pàgina web.

La memòria de l’entitat és l’instrument de transparència que fem accessible a tota la nostra xarxa de contactes. Així doncs, us animem a fer un cop d’ull a cada pàgina per conèixer la realitat econòmica, la composició de l’equip, el treball en xarxa, les entitats i empreses que s’han sumat a la nostra tasca… En definitiva, a fer-vos vostre tot el que es mou des de la Salut Alta!

Dit això… us aventureu a sentir la Memòria 2017?

Consulta la Memòria 2017 en català o castellà!