3-A100.jpg

Veieu aquestes cares de felicitat?

La foto és de fa menys d'una setmana, quan amb el grup d'adolescents estàvem de colònies a Ogassa. Una activitat que, junt a les quatre setmanes de casal d'estiu, ha estat molt necessària per tornar a establir vincles amb els companys, companyes i l'equip educatiu, per tornar a adquirir hàbits quotidians que en molts casos s'havien vist alterats i, sobretot, per començar a posar paraules a les situacions viscudes durant els mesos de confinament.

Just fa un mes obríem la campanya #Motxilla2020 amb el repte d'omplir-la perquè els infants i adolescents del barri que havien viscut un confinament d'alta complexitat tornessin a trobar el sentit de sortir cada dia de casa. Però hem vist que el que s'ha aconseguit és molt més!

Amb l'aportació de 61 persones hem sumat 8.750€ que, més enllà d'oferir raons per sortir, han fet possible que els nens, nenes i adolescents tinguessin espais i activitats on retrobar la felicitat.

A més, hem comptat amb el suport d'empreses i entitats per oferir activitats diverses i de qualitat, i 15 persones voluntàries que han fet possible una atenció més personalitzada. Ha estat molt bonic veure com alguns dels voluntaris eren antics participants de la Fundació! Alhora, hem acollit a quatre joves de la iniciativa Servir Junts Estiu 2020 de Jesuïtes

Durant aquest temps són moltes les activitats realitzades: gaudir de la natura caminant fins a Sant Jeroni de la Murtra, posar en pràctica l'enginy amb un escaperoom sobre l'assetjament escolar, treure l'artista que portem dins a través del teatre, el dibuix o la música, aprendre a nedar a la piscina de Can Dragó, anar a la platja amb un grup d'amics i amigues o descobrir nous espais del barri amb gimcanes i jocs a l'entorn. Us animem a descobrir-les al nostre Instagram!