Imatge o vídeo destacat
20251008 - concert tardor.png

Concert de Tardor

Dissabte 1 de novembre a les 20:00 h l'Associació de la Guitarra de Badalona organitza el Concert de Tardor de guitarra clàssica a l'Església del Carme (Carrer de Sant Miquel 44, Badalona) i la Fundació Salut Alta és l'entitat convidada d'aquesta edició.

En aquest recital, Ángel González Piñero, destacat concertista mexicà ens ofereix un concert en dos vessants. La primera té l'objectiu de difondre la música del compositor actiu a la primera meitat del segle XIX Pedro Ximénez Abril y Tirado (Arequipa, 1784-Sucre, 1856). La segona, apropar-nos a la seva obra.

El programa, amb una durada estimada de 60 minuts, es complementa amb obres de destacats compositors contemporanis i del segle XX, representant diversos estils i geografies, cosa que ofereix un recorregut musical variat i enriquidor.

Podeu aconseguir les vostres entrades aquí amb el codi: CP25-FSA-AGB

Aquest concert serà d'entrada gratuïta (fins a completar aforament), en finalitzar el concert l'Associació recollirà aportacions voluntàries per poder continuar organitzant moltes més activitats com el concert de guitarra clàssica.

En la mesura del possible es demana portar l'entrada impresa.

Apropeu-vos-hi!