Imatge o vídeo destacat
Incloem les TIC incloem l'infant

Incloem les TIC incloem l'infant

Després de dos anys portant a terme el projecte #saltaamblesTIC, un projecte d’investigació-acció on hem incorporat les tauletes digitals al reforç escolar d’infants de primària d’un Centre Obert, tenim una experiència i uns resultats que volem compartir i debatre amb experts en el tema de la inclusió de les TIC en l’aprenentatge en entorns socials desfavorables.

És per això que el proper dimecres 25 de gener a les 18.30h al Palau Macaya de Barcelona tindrà lloc l’acte “INCLOEM LES TIC, INCLOEM L’INFANT”, on hem convidat a tres ponents perquè aportin a la taula rodona i debat el seu punt de vista des d’un àmbit professional diferent en cada cas. Es tracta d’un acte organitzat des del CETEI (node d’innovació i recerca educativa de la xarxa d’escoles Jesuïtes Educació) i la Fundació Salut Alta de Badalona, amb la col·laboració de la Fundació Jaume Bofill, el CRECIM (Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica), la Fundació Botet, La Caixa i Jesuïtes Educació.

Alhora, la nostra voluntat és poder comptar amb la presència d’altres professionals relacionats amb el tema que puguin enriquir el debat amb preguntes i reflexions fetes des de la “Fila 0” (des del públic).

T’agradaria participar-hi? Consulta el programa i formalitza la teva inscripció!