La nostra Setmana Blanca

Enguany ha estat el primer any de Setmana Blanca a Catalunya i des del Centre no hem volgut desaprofitar l’ocasió per poder gaudir dels infants d’una manera diferent.

Hem tingut centre obert de dilluns a dijous i dissabte vam marxar d’excursió amb els infants a Barcelona.

La setmana ha girat al voltant del conte de Xesco Boix “El rellotge que mai no anava a l’hora”.

Hem explicat el conte i hem fet un munt d’activitats sobre el conte: concurs, ginkama, tallers i jocs varis. Entre d’altres coses hem fet un rellotge gegant ple de rellotges petits que van pintar els infants.

Gràcies a la Fundació Roger Torné, dissabte vam anar al Tradicionarius de Gràcia. Ens van oferir un autocar per anar i tornar i allà vam gaudir de dues obres de teatre referents a la natura i d’una xocolatada boníssima. Moltíssimes gràcies! Vam poder gaudir un munt!