Equip

L'equip de professionals de la Fundació és qui tira endavant els projectes i la gestió per assolir la missió de l'entitat. Aquest curs l'equip està format per:

Maria Nadeu Puig-Pey

Directora
Dirigir la fundació em permet tenir una visió àmplia del que és, el que ha estat i el que pot arribar a ser, que em genera una satisfacció molt gran. Tenir la lucidesa de ser-hi quan cal i de quedar-me en segon pla quan cal, l'empenta per generar sempre noves idees i obrir camins, i la voluntat per donar coherència a tot plegat. Poder viure una part de la meva vida a prop d'aquestes dones, adolescents i infants és una gran sort!
Rosa Coma Gené

Responsable de Gestió
Economista de formació, amb 6 anys d'experiència al sector financer i des del 2012 al tercer sector en l’àmbit de la gestió econòmica i administrativa. Entre números i papers defenso l’educació com un ascensor de canvi social i la dignitat de la persona com a bandera de justícia. Tenim molt camí per recórrer a la Salut Alta, vine i t’expliquem!
Lola Ballesteros Moray

Responsable de Projectes i Programes
Apassionada de l’acompanyament des de l’acció educativa, porto set anys a la fundació acompanyant als infants i les famílies del nostre barri, enguany inicio una altra responsabilitat, acompanyar als equips dels diferents projectes per tal de seguir donant qualitat i sentit a allò que fem i que som. Com diu un proverbi “Si caminem sols arribarem més ràpid, si caminem junts arribarem més lluny”.
Lidia Solé Vivancos

Acollida i Secretaria
Sóc la Lidia, "la secre" de la Fundació des del gener de 2013. Alguns de vosaltres ja em coneixeu i pels qui no, us convido a visitar-nos i així podreu conèixer-me! Em sento molt afortunada de treballar-hi, la feina m'agrada molt i em resulta plenament enriquidor, a nivell personal i professional, pertànyer a la institució. Per a mi, el moment més especial del dia és quan entren els nens i les famílies per la porta i aquí estic jo per donar la benvinguda i ajudar-los en allò que calgui.
Anna Martínez Fernàndez

Comunicació i Voluntariat
Comunicadora audiovisual de professió i educadora de vocació. Durant la meva carrera profesional he intentat vincular aquests dos àmbits, treballant des d’àrees de comunicació en temes socials i d’educació en el lleure. Des de l’abril del 2015 he tingut l’oportunitat d’entrar a formar part de l’equip de la Fundació Salut Alta per comunicar tota la tasca que es realitza i fer de la comunicació un mitjà educatiu!
Yolanda Ordóñez Rubio

Referent de famílies
Fa més de 15 anys vaig cursar les meves primeres pràctiques de Treball Social en un Centre Residencial de menors tutelats a Granada. Aviat vaig comprendre que acompanyar nens o joves és entendre que formen part d'un sistema complex "la seva família". Ara tinc l'encàrrec de fer possible aquest gran repte a l'hora d'acompanyar a les famílies dels infants: la nostra mirada ha d'abastar el comprendre que cada persona, família o comunitat, és un petit món diferent als altres!
Txell Vilaclara Verdú

Coordinadora i educadora de Centre Obert
Sóc la Txell, educadora social del grup de Mitjans (3r i 4t de primària) del Centre Obert. Entusiasmada amb la meva feina per l’oportunitat que tinc de compartir el creixement dels infants del barri de la Salut. Engrescada pel treball amb projectes que realitzem per tal que els infants aprenguin a partir de les vivències i les experiències. En definitiva, afortunada de poder acompanyar i ser acompanyada, de deixar petjada i que em deixin petjada.
Maite Camacho Herrero

Educadora de Centre Obert
Educadora en cos, ànima i ment del centre obert. Creativa en cada espai d’aprenentatge, inventora de grans històries que fan creure en l'impossible, sensible en cada llàgrima i promotora d’abraçades infinites. Feliç de veure els somriures dels nens cada tarda, de compartir moments, de ser part de la seva vida i de poder viure amb ells l’alegria d’existir."
Iván_1
Iván_2

Iván Cidoncha Gómez

Educador de Centre Obert
Vaig arribar a la Fundació el 2017, com a estudiant en pràctiques d’educació social.
Finalitzar una carrera sol implicar viure moments d’angoixa i pressió, però l’acompanyament i
el suport de tot l’equip de la Fundació em va ajudar a superar aquesta etapa amb èxit. El bon
clima i l’energia positiva que es desprèn aquí em va fer voler continuar-hi vinculat assistint com a voluntari al Centre Obert. Ara tinc la gran sort d’iniciar una nova etapa com a educador i ho faig amb la tranquil·litat de saber que em trobo al lloc
correcte!
Núria Fernàndez Navarro

Coordinadora i educadora d'ApreniJoc
Després de fer petits tastets a A100 i CO, aquest curs coordinaré ApreniJoc i seré l’educadora del grup de grans. Ja fa anys que estic en contacte l’educació en el lleure a través de l’escoltisme i el guiatge, fet que m’ha portat a viure mil experiències i adquirir molts aprenentatges. Així doncs, m’encantarà seguir fent camí a la fundació acompanyada de totes les persones meravelloses que la formen!
Isabel López Egea

Coordinadora de FAR i educadora d'ApreniJoc
Durant molts anys he estat animadora i responsable de centre al MIJAC, monitora de lleure i vetlladora a diferents escoles. Des de l’octubre de 2010 he tingut l’oportunitat de fer-ho a la Fundació Salut Alta, que em va obrir les seves portes i em va acollir. Aquest any porto el grup de Petits d’ApreniJoc i també coordino el projecte de llengua de dones FAR. Estar amb infants expontanis, actius i curiosos, i amb dones amb ganes d'aprendre, agraïdes i treballadores és una tasca molt enriquidora!
Mar Tusell Orovio

Educadora d'ApreniJoc
Les lletres sempre m’han apassionat, i part de mi segueix alimentant-se de literatura infantil i juvenil. Tenir l’oportunitat de formar part de la Fundació m’ha fet trepitjar fort i replantejar-me com vull viure, com a persona i com a futura educadora social. ApreniJoc em fa pensar que és una sort compartir cada tarda amb infants, voluntaris i companys d’equip. Tot un repte que m’omple d’alegria, entusiasme, ganes d’acompanyar, ensenyar, aprendre i compartir. L’aventura només ha fet que començar!
Esteve_1
Esteve_2

Esteve Plana i Sañas

Coordinador i educador d'A100
Sergi Ros Farreras

Educador d’A100
Tècnic en Integració Social i Director de Lleure, estic amb els joves de la Fundació des que va engegar el projecte A100 l’any 2015. És un luxe per a mi acompanyar en l’etapa de l’adolescència totes aquelles nenes i nens que vaig conèixer als meus anys a ApreniJoc i a les activitats d’estiu. Veure com van fent, tossuts, camí cap a la vida adulta és tot un luxe per a mi.
A la Fundació sento que el barri i la seva gent podem construir plegades, dia a dia, el futur de Badalona.
Núria Pané López

Educadora d’A100
Sóc educadora social i aquest és el meu segon curs a A100. Com a badalonina, treballar a la Fundació és tot un orgull i un repte. Tot i la meva llarga experiència treballant amb adolescents mai no ho havia fet a la meva ciutat i la Fundació Salut Alta m’ha permès conèixer un barri que em sorprèn a diari i acompanyar un grup de nois i noies amb un futur apassionant i prometedor.
Montse Corbera Hernández

Educadora
Enguany acompanyo un grupet a l’espai d’aprenentatge d’A100 i un altre del Centre Obert. Tant amb els deures dels joves com amb les activitats d’aprenentatge dels petits, sovint aprenem i fem descobriments junts.
Per altra banda també em dedico a fer tasques de gestió, amb excels, llistes i documents per tal de tenir organitzada i actualitzada la informació necessària per a alguna subvenció.
Luisa Alonso Pérez

Treballadora familiar
Ara ja fa uns anys que col·laboro amb la Fundació dinamitzant "El Niu" l’espai infantil de 0-3 anys de FAR i, alhora, sempre participo a les diferents activitats i esdeveniments de l’entitat amb moltes ganes!
Adrià Puente Sabater

Psicòleg
Sóc l’Adrià, psicòleg i terapeuta familiar que des de l’any 2013 està treballant a la Fundació Salut Alta acompanyant a famílies, joves, nens i nenes en diferents espais psicoterapèutics. La meva funció éscompartir un espai de seguretat amb totes aquelles persones que en algun moment ho necessiten per fortificar les seves relacions més significatives. Des de fa un any també sóc un dels professionals dinamitzadors de l’espai Arrel.
Carmencita

Neteja
Mercedes Jiménez Rojas

Neteja

Volem ser un equip format, capaç, creatiu, alegre, innovador, format per persones que s’autoconeixen i emocionalment competents, i que viu i transmet un estil propi.

Ens caracteritza:

• La polivalència i flexibilitat en els equips de professionals, i la diversitat de disciplines
  • La millora continuada basada en una reflexió constant sobre la realitat dels infants, famílies i entorn
  • El treball en equip, la transversalitat i el treball en xarxa
  • Uns canals de comunicació interna clars i participatius
  • La formació interna i externa de tot l’equip (més de 1000h de formació el curs 2016/17)
  • El creixement professional de tots els integrants de l’equip
  • El reconeixement i la implicació dels professionals en l’entitat

Vols treballar amb nosaltres? Envia el teu CV i una carta de presentació a rrhh@fundaciolasalutalta.org.

El Patronat és l’òrgan de govern i d’administració de la Fundació, la representa i gestiona, i assumeix totes les facultats i funcions necessàries per a la consecució dels fins fundacionals.

Actualment, el Patronat l'integren els següents membres:

President / Francesc Gil Argemí

Vicepresidenta /  Anna Selva Martín (Càritas Diocesana de Barcelona)

Secretària / Rosa Maria Piqué Faus (Fundació Jesuïtes Educació)

Tresorer / Carles Riera Montserrat (Companyia de Jesús)

Vocal / Albert Puyuelo i Gómez (Associació de Químics i Enginyers de l’IQS)

Vocal / Juan Bárcena Arteagabeitia

Vocal / Bernat Mullerat Prat

Vocal / Josep Maria Sentís Bonet

Vocal / Francesc Moreno Barón

Vocal / Olga Valsells Goula

El Patronat delega en alguns dels seus membres el seguiment periòdic i l’aplicació de les línies estratègiques de l’entitat. Aquests membres formen el Consell Directiu, juntament amb la Directora de l’entitat. Actualment, està format pels següents membres:

President / Francesc Gil

Tresorer / Carles Riera

Patrona del món educatiu / Rosa Maria Piqué

Patrona del món social /  Anna Selva

Directora de l'entitat / Maria Nadeu

Foto Patronat (2017)

L'equip de voluntaris i voluntàries és el motor de convivència i inclusió de l'entitat ja que són les persones que, a través d'un vincle sincer i gratuït, ofereixen als infants, adolescents i famílies relacions properes i que els ajuden a ampliar la xarxa social.

Vols fer voluntariat amb nosaltres?

Jornada Voluntariat 2018

Vols fer pràctiques amb nosaltres?

A la Fundació Salut Alta t'oferim l'oportunitat de fer les teves pràctiques en algun dels nostres projectes. T'assignarem una tutor o tutora que t'acompanyarà al llarg del procés i durant un temps formaràs part de l'equip educatiu de l'entitat.

Acollim estudiants en pràctiques de les següents disciplines: educació social, pedagogia, monitor/director de lleure, logopèdia, integració social, comunicació audiovisual.

Podeu contactar amb Lola Ballesteros a practiques@fundaciolasalutalta.org.