Portada_Memòria2020.JPG

Publiquem la Memòria 2020

Ja tenim disponible la Memòria 2020, la publicació que resumeix les accions i dades més significatives del curs 2019-20.

Un curs marcat per la pandèmia però, tot i el confinament domiciliari, cada dia hem estat presents per fer possible que els nens i nenes de la Salut Alta tinguin espais educatius i de confiança per créixer i desenvolupar-se. Així que la memòria mostra tota l'activitat feta amb les persones voluntàries, professionals, membres del patronat, sòcies, donants i amb qui hem treballat en xarxa.

En la presentació trobem un fragment de la Carta del President de l'entitat, Francesc Gil i Argemí, que podeu llegir sencera fent clic aquí. Alhora, com pots veure, el lema #missió: BONTRACTE ha estat el fil conductor del curs, acompanyat també de la missió descobrim, acompanyem, ens impliquem, ens relacionem, som sostenibles i agraïm.

Desitgem una bona lectura!

Vull veure la Memòria 2020

Què t'ha semblat? T'animem a compartir la teva opinió a les xarxes socials amb l'etiqueta #memòriaFSA.