20210910- Sortida inici de curs

Preparades pel nou repte!

Per molts i moltes el setembre és com el principi de l'any. És un mes de nous objectius, sovint també ple de cares noves... i a la Fundació aquesta vegada ha marcat l'inici d'una nova etapa.

A l'estiu vam comunicar que la Maria Nadeu, després de set anys a la direcció, tancava la seva etapa a la Salut Alta. Teníem la sort d'anunciar-vos que l'Anna Martínez, fins llavors responsable de Comunicació, sensibilització, incidència i voluntariat agafava el relleu del càrrec. El canvi s'ha fet efectiu aquest setembre i l'Anna, com a nova directora, ha assumit la direcció amb moltes ganes de seguir fent créixer l'esperit de la Fundació.

A l'entitat sempre hem considerat el treball amb l'entorn un pilar molt important de la nostra feina al barri. No entenem la nostra tasca sense el treball en xarxa.

Per aquest motiu, aquest curs hem fet un pas endavant en l'àmbit i la Núria Pané, fins al curs passat Educadora al Centre Obert d'Adolescents, s'estrena com a Responsable de l'Àrea comunitària i Voluntariat amb l'encàrrec d'orientar i organitzar el nostre vincle actiu amb l'entorn.

D'altra banda, ha arribat a la Fundació la Míriam Ibáñez, Responsable de Comunicació, Sensibilització i Incidència, amb el repte de mantenir l'essència de proximitat i transparència comunicativa de l'entitat.

Pel que fa als equips educatius, l'Alba González i en Xavi Pérez han aterrat al barri per assumir la coordinació dels projectes d'Aprenijoc, l'espai d'aprenentatge i lleure per a infants de Primària, i d'A100, el Centre Obert per adolescents. L'Eli Riego ha tornat a la Salut Alta, on va realitzar les seves pràctiques, i ho fa com a Educadora a l'equip d'A100.

A més, hem donat la benvinguda al Ionan com a tècnic d'EDUCO que serà el nostre tallerista a les escoles de la zona.

Ben aviat us anirem descobrint més detalls de l'equip professional d’aquest curs. Ens acompanyeu?