VOL_estiu

Comença el curs, els projectes i... les experiències de voluntariat!

Sabem que és un curs incert, però el que tenim clar és que no volem perdre la figura del voluntariat a l'entitat. Per a infants, adolescents i dones del barri les persones voluntàries suposen un regal. I és que com ens explicava l'Anna fa uns anys, no és un detall molt preuat per a qualsevol persona, el fet de saber que hi ha algú que de manera voluntària decideix dedicar-nos un temps a nosaltres?

El voluntariat aporta il·lusió, noves perspectives, permet ampliar el ventall de referents educatius, ajuda a enriquir la xarxa social i tot des d'un vincle d'igual a igual. A més, gràcies al voluntariat, els infants poden gaudir de l'atenció individualitzada que necessiten i l'equip de professionals pot dissenyar i dur a terme activitats més complexes, tallers més creatius i jocs més participatius.

Si aquest curs t'agradaria fer un voluntariat, aquí et deixem unes ofertes que et poden interessar!

Si coneixes a algú...

Busquem persones majors de 18 anys amb disponibilitat i voluntat de comprometre’s durant un període estable. Es valora tenir experiència prèvia amb altres voluntariats, sobretot amb les activitats d’intervenció directa, i tenir esperit crític, inquietud social i sensibilitat amb el col·lectiu de gent amb qui es treballa.

Com a Fundació també volem potenciar les habilitats del voluntariat, de manera que seran benvingudes totes aquelles capacitats personals per proposar activitats i formacions que ajudin a enriquir el creixement personal dels infants, joves i famílies!

Posa’t en contacte:
📲WhatsApp al 633 45 62 28
✉️Mail a voluntariat@fundaciolasalutalta.org

Implica't a nivell local per transformar una realitat social!