20221008-projecte animals.jpg

Una tarda a Autonomia

S'obren les portes de la Fundació, avui és divendres i són les 16:45h. Arriben els infants...

Els primers dies molt més vergonyosos després de tot l'estiu, més alts que el curs passat, plens d'històries per explicar-nos i amb moltes ganes de trobar-nos de nou.

Fan una volta per la Fundació, recordant vivències viscudes i descobrint els canvis amb els quals es trobaran aquest any. Noves mirades plenes d'il·lusió i incertesa observen des d'algun punt de la sala, dos minuts més tard es converteixen en mirades conegudes plenes de preguntes.

Comença la tarda, jocs de taula per trencar el gel i  berenar de germanor per compartir el moment. El local d'Autonomia s'omple de riures, de crits i paraules, tornem a estar junts de nou i els hàbits, rutines i costums recuperen el seu espai.

Tots estan impacients per començar, l'activitat de la tarda prepararà als infants en el que seran les setmanes vinents i en conèixer els seus companys i companyes: jocs de descoberta, jocs de moviment, jocs de noms (coneguts i nous), jocs de riure i de gaudir molt.

Ens esperen unes setmanes endinsant-nos en el món dels animals, vertebrats i invertebrats, on coneixerem tots els tipus, farem figures de fang, veurem de prop tortugues terrestres i ens preocuparem per l'hàbitat en què viuen els animals i com poder ajudar!

Arriba el moment de marxar, però ens tornarem a veure dilluns amb més ganes d'aprendre i jugar!