Voluntariat_A100.jpg

Presents en la distància

El confinament ha aturat l'acció presencial diària dels projectes i, en conseqüència, el voluntariat setmanal on participaven més de 30 persones i les pràctiques curriculars d'estudiants també s'han vist afectats.

Aquesta nova situació ens està ensenyant la importància de mantenir-nos connectats per no perdre el vincle entre les persones. Per això hem anat promovent accions amb els equips dels projectes per seguir connectats, enfortint el sentiment de pertinença i compartint els reptes que es plantegen i els aprenentatges que anem adquirint.

En són exemples les videotrucades fetes amb el voluntariat i estudiants en pràctiques. A més, estem iniciant espais de suport per a deures de manera virtual entre voluntariat i adolescents, així com la possibilitat de dinamitzar activitats lúdiques com el taller de papiroflèxia celebrat el dia de Sant Jordi o una cursa d'orientació online que ja s'està preparant.

Els missatges d'ànim rebuts són molts i ben diversos, des de vídeos a... un rap com el que ha enviat l'Andreu! Així que tot i que sigui a través de pantalles i en la distància, us podem assegurar que continueu ben presents. Gràcies!!!